Nytt pyssel

Jag har faktiskt tagit igen mitt smyckespysslande lite den senaste tiden. Här är mina nyaste alster:

lite pyssel

Jordgubbahalsband, eller ska man kanske säga smultron, specielbeställt av Martina. Ska ge det till henne så fort jag får chans.
Klubba, inget mästerverk precis utan något som jag gjorde i brist på andra idéer.
Svart katt med halsband, rätt söt från början, men nu har stackar visst tappat svansen. Får väl kalla den Pelle Svanslös. Äsch, det blir väl soptunnan nästa.
Korv med bröd senap och ketchup, missförstå mig inte nu, denna var bara ett skämt. Jag kommer inte app springa runt med en korv runt halsen. xD
Nallebjörn som jag blev jättenöjd med, riktigt söt.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jättefina smycken tycker jag! Haha, min favorit var klubban (helt klart ett mästerverk)

2007-09-11 @ 19:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/magdalena
Postat av: Martina

hihi va kul det ska bli att få ett designat halsband av sin väninna;D <3<3

2007-09-11 @ 20:33:51
URL: http://tinisfilosofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0