Lite höstshopping

Idag har jag vart i Stockholm med mamma efter skolan. Jag letade genom nästan varje affär efter en fin höstjacka, men hittade ingenting! Jag tror nog att jag ger upp jackten nu, får köra på min gamla jacka istället. Men bara för att man inte hittar just det man letar efter behöver ju inte betyda att man inte hittar något annat. Inna på Nilson hittade jag ett par quiltade svarta ballerinaskor. Oerhört söta, mjuka och sköna. De kommer från Sthlm DG och kostade 399 kr.

quiltadeballerinas


På Cubus hittade jag dessa fina tunikor, kommer att användas som klänningar. De var billiga, endast 149 kr/st, så jag köpte både svart och ceriserosa.

klänningar

Dessutom hade jag fått ett sms och att det fanns H&M-varor att hämta ut på macken. Det var mina efterlängtade strumpbyxor, i ceriserosa och lila.

färggladastrumpisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0