Dagens outfit

dg070917

♥ Förklädesklänning med knappar, Indiska
♥ Trekvartsärmad topp med katter, H&M
♥ Ribbarde strumpisar, H&M
♥ Nerhasade knästrumpor, H&M
♥ Svarta boots, Wedins


Så var skolfotograferingen avklarad. Skönt! Nu behöver man bara oroa sig över resultatet. Hade turen att missa hela mattelektionen på grund att fotograferingen. Dessutom hade vi håltimme på kemin och fick sluta vid halv 2 istället. Det är sådana dagar som gör en glad. =D


Jag försov mig imorse, visserligen bara 10 minuter, men tillräckligt länge för att hamna fel i mitt mycket strikta tidsschema. Dock lyckades jag charma till mig skjuts till skolan av pappa vilket gjorde min morgon 20 minuter längre. :) Dock på ett vilkor, att gå och lägga mig vid 9 kväll. Så jag tänkte passa på att läsa min bok till engelskan, The Catcher in the Rye. Enligt pappa skulle den vara mycket spännande, så jag hoppas på det bästa. Dessutom har jag ju Modette-tidningen som jag köpte idag. Mycket bra tidning, synd att den ska läggas ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0