Dagens outfit tisdag

dg070904Dagens outfit:
♥ Ceriserosa klänning/tunika, Cubus
♥ Strumpbyxor, H&M
♥ Silverfärgade ballerinaskor, Wedins
♥ Klocka, Ur & Penn

Idag var det vl ändå rekordkallt. Jag frös något förbaskat när jag stod och väntade på bussen i morse. Okej, jag vill inte att det ska bli sommar igen, för nu har jag insett att den är över. Men upp emot 20 grader vore ju skönt! Då slipper man ju att bli sjuk bara för att man har klänning på sig.

Jag hade bara tre lektioner idag. Mmm.. sovmorgon OCH sluta tidigt, härligt. Tisdagar kommer nog att bli min favoritdag framöver. Det är den enda dagen då jag kan gå upp ått istället för halv sju.

På vägen hem idag började det ösregna. Trots att jag bara hade runt hundra meter kvar att gå blev jag helt dyngsur. Attans att jag plockade ur paraplyet ur väskan igår. Jag har det ju alltid där i nödfall. Åska gjorde det också.. synd att den försvann. Bara älskar känslan man får när åskan kommer nära. Jag sitter där i soffan, livrädd, håller utkick efter blixtarna och räknar.

Nej, nog med snack om väder om skola.. Middan väntar.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0