Street i Stockholm

Idag åkte jag tillsammans med Hanna och Martina ut på söder för att gå på Street Marknad. Det var en jättemysig dag. Jag hittade dock inget speciellt på marknaden. Det fanns mycket fina smycken, men jag var väl helt enkelt för snål.



   

Lite bilder från dagen:
♥ Paparazzibilder på Martina och jag
♥ Två knäppa bilder på mig
♥ Jag och Martina
♥ Bild genom spegeln
♥ Hanna och Martina
♥ Lite olika stövlar
♥ En tivoliboll med en massa strössel som jag köpte

Måste bara säga att tivolibollen var något av det godaste och onyttigaste jag någonsin ätit. Innanför att strössel fanns ett tjockt lager vit choklad och innanför det havreboll blandat med gräddkola. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0