Sofie goes mittbena?

image305Dagens mysoutfit:
♥ Lång vit T-shirt, Ginatricot
♥ Svart magtee, H&M
♥ Ribbade strumpisar, H&M
♥ Raggsockor, farmor har stickat

image306

Jag bara älskar lediga dagar. Då kan man gå klädd i vad man vill utan att något bryr sig. Idag tog jag på mig några av mina skönaste hemmakläder och så grävde jag upp mina gamla raggsockor som farmor stickade en gång i tiden.

Idag testade jag på den heta frisyrtrenden mittbena. Är så trött på mitt hår. Det har sett ungefär likadant ut sedan mellanstadiet, uppklipps, sidbena och ofta ett hårspänna för att inte få allt hår i ansiktet. Så det är ju kul att pröva något nytt, dessutom störs jag inte av att luggen trillar ner framför ögonen på mig.

Nu ska jag snaska i mig lila guacamole. Puss på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0