Shopping

Idag var jag i Mörby centrum. Trots det ganska dåliga butiksutbudet blev det lite shopping.

Jag har länge behövt en större skolväska, som rymmer alla tjocka, tunga böcker och nu hittade jag en på Åhléns. En brun väska för en gångs skull (jag har ofta använt svarta). Stor med många fack. :)

brunväska

På Åhléns hittade jag också fina anteckningblock, 25 kr st. Mycfket nödvändigt då mitt gamla flerämnesblock nästan är slut.

anteckningsblock

Äntligen har jag hittat en söt senapsgul tunika! Har letat länge, men inget har passat i smaken. Denna fick jag för 199 kr (249 kr från början, men hade rabattkort) inne på H&M. Provade både XS, S och M. Fick bli en small, då XS var lite för kort. För jag vill ju ha den som klänning. Det blev ett + för att den var så fin till väskan.

senapsgul tunika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0