Onsdagens outfit

image301♥ Vit topp, Ginatricot
♥ Jeans, Wrangler
♥ Lilamönstrad sjal, H&M
♥ Axelremsväska, Mulberry (mammas)
♥ Skor, Wedins

Denna vecka har det varit projektvecka och det har faktiskt gått riktigt bra. Jag trodde att vi skulle ha jättemycket jobb till på torsdag eftersom alla lärare försökte varna om det. Det visade sig att vi var så flitiga att va bara behövde arbeta en två timmar idag innan vi var klara. Det betyder att vår grupp kan ta ledigt imorn. Fast på fredag är det redovisning, så då måste jag ju gå. Sedan är det höstlov!

Egentligen är ju lediga dagar mitt i veckan inte så bra för mig, det kommer förmodligen bara att sluta i en soffar-sittar-dag med en massa onyttigheter.

Juste, det blev lite shopping efter skolan idag, kanske visar imorn.

Prövade ut lite vad jag ska ha på mig på Halloween nästa vecka. Ska på fest hos en kompis. Berättar dock inte här eftersom kära Hanna kanske läser. Berättar inte ho vad hon ska ha på sig så berättar inte jag! Mohahaha...

Happy Halloween som min kompis Emma alltid brukar säga. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0