Mönstrad sjal

lila sjalÄntligen är proven klara. Jag haft en ganska jobbig vecka nu (därför den dåliga uppdateringen), med en hel del skolarbete, men nu är jag helt fri från prov fram till höstlovet! Jaaa!

I tisdags var jag ju ledig och åkte in till Stockholm med några kompisar. Träffade min gamla spanskalärare från högstadiet. :) Saknar alla från min gamla skola så mycket, även lärarna.

Det blev inte så mycket shopping, men jag fick tag på en fin sjal på H&M. Lila och mönstrad. Tänkte att jag i namnsdagspersent till mamma (i söndags) kunde låta henne låna den av mig. Min mamma är nämligen helt förälskad i lila. Och tydligen hade hon fått en hel del komplimangen när hon använde den igår.


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vilken fin sjal!

2007-10-11 @ 22:01:59
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0