Gårdagens outfit

image292♥ Svart förklädesklänning, Indiska
♥ Turkos tee, Monki
♥ Lilamönstrad sjal, H&M
♥ Väska, Mulberry (mammas gamla)
♥ Strumpbyxor, H&M
♥ Skinnstövlar, Scorett

Helgen spenderade jag med mina söta kompisar. I fredags var det övernattning hos Johanna. Härlig kväll som slutade med att vi bakade glutenfria muffins, mycket goda!

Igår åkte vi till Täby C en kort stund. Det blev fika och lite kik i affärerna. Jag köpte dock inget, tänkte spara så mycket som möjligt till höstlovet! Nu är det ju bara en vecka kvar. Och då ska jag ha projektvecka, vilket betyder att jag och fyra andra i min klass ska arbeta med ekoturism hela veckan. Resten i klassen jobbar med andra områden.

Tillbaka till gårdagen, på eftermiddagen och kvällen var jag hemma hos en kompis i klassen och bakade bullar och såg på film. Mer om det senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0