Dagens outfit

do071008Oj, det var länge sedan jag la in en dagens outfit, så här kommer en:

♥ Senapsgul klänning/tunika, H&M
♥ Gråmelerade strumpbyxor, Åhléns
♥ Rostfärgade knästrumpor, H&M
♥ Skinnstövlar, Scorett
♥ Brun väska, Åhléns

brun väska

Jag besökte polisen idag. Mitt pass går nämligen ut på onsdag, så jag skulle ta ett nytt. Jag hatar de nya kamerorna som de har skaffat. Visst, det är smidigt att få allt gjort så snabbt, men bilderna blir inte smickrande. Jag såg helt förvirrad ut och trots att jag försökte le så mycket jag kunde utan att öppna munnen ser jag sur ut. Som tur är blev det bättre än mina föräldrars. När vi skulle checka in på ett hotell i Madrid förra året började killen i receptionen skratta åt deras bilder. xD

Imorn har jag ledigt! Vi har egentligen resursdag, men lärarna hade inte kommit på några lektioner verkade det som. Så jag tänkte åka in till stan med några kompisar från klassen och fika och kanske shoppa.

Men tyvärr kan man ju inte ha kul hela dagen, utan jag måste plugga också. Har nämligen prov i datakunskap och spanska denna veckan och ser inte fram emot det. Datan kan nog bli ganska enkel, men spanskan fasar jag över. I högstadiet var det jättelätt, men nu känns det som jag missat ett år eller två. Vi skulle haft spanskalektion idag (sista innan provet), men läraren kom aldrig och det är en massa grammatikformer jag ville fråga om som vi ska ha på provet på torsdag men som vi inte gått igenom ännu.

Kommentarer
Postat av: Tove

Snygg outfit!

2007-10-09 @ 20:37:05
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0