Dagens copycat

image308Dagens outfit:
♥ Randig klänning, H&M Divided (NY)
♥ Svart tröja, H&M Divided (NY)
♥ Leggins, H&M
♥ Skinnstövlar, Scorett

Jag glömde ju helt bort att visa det jag shoppade i onsdags. Så nu får ni se det på en dagens. Om ny inte förstått det än från klädbeskrivningen så är det klänningen och den långarmade tröjan under som är det nyshoppade. Såg samma outfit på en av skyltdockorna, så jag kopierade (eller med ett finare uttryck inspirerades). Klänningen fanns bara kvar i en storlek, och turligtvis i min.

Nu är det höstlov! Jag kan knappt fatta det, men jag har 9 dagar att bara slappna av framför mig. Och lite halloweenfester och så...

Idag hade vi redovisning om våra projekt vi har arbetat med denna vecka och det gick bra. Tur bara att det var mörkt i rummet, pga powerpointredovisningen, så att förhoppningsvis ingen märkte mina tomatröda kinder. Det blir alltid så när jag ska prata inför många. Nu är det avklarat i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0