Uppsala

koftaNu är jag tillbaka från Uppsala. Det var jättekul att besöka en ny stad, men vädret kunde ha varit lite varmare och lite mindre blåst. Mamma och jag var och kollade på domkyrkan och jisses vad pampig den var. Det var nästan så att man rös när man gick där inne.

Shopping blev det inte så mycket av, men jag hittade den perfekta koftan inne på Åhléns. Jag har ju letat efter en lite längre cardigan ett tag nu och så hittade jag en grå som var mjuk och skön och tillräckligt lång för att man ska kunna använda den till strumpbyxor. Min storlek var slut, så jag köpte en som var två storlekar större vilket gjorde den härligt oversizig.

Jag måste bara säga också att vi var på ett litet gulligt konditori där de kallade araxbollarna för "myrstackar". xD

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härlig kofta! ;)

2007-11-01 @ 18:28:19
URL: http://cammomilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0