Grattis morfar

.... på 80-årsdagen!

Ikväll ska vi ha en liten familjemiddag här hemma för att fira.

Förlt för att jag bloggat så dåligt. Jag glömmer helt enkelt bort det. xD Nu är det änligen fredag, men tyvärr har jag en hel del att plugga till i helgen. På måndag ska vi ha matteprov i tre timmar så jag har en massa uppgifter att repetera. Som tur är har jag rätt lätt för matte, så det ska nog gå bra.

image332I onsdags fick jag redan på att jag hade bokredovisning om knappt två veckor, så det blev att snabbt välja ut en bok att läsa. Jag är lite sur på svenskaläraren, hon hade tidigare sagt att vi alltid skulle på tre veckor minst att läsa, men tydligen inte. Och med tanke på hur mycket annat jag också vill göra om kvällen brukar jag behöva de där tre veckorna. Men jag lyckades faktiskt få tag på en riktigt superbok, Carrie av Stephen King (gjorts skräckfilm på). Den är riktigt spännande.

I helgen ska jag försöka komma igång med att sy. Har planerat en hel del, men det har aldrig blivit av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0