Välkommen!

Så var det dags att börja blogga...

Jag tänkte skriva lite om allt möjligt här, mode, inredning, matlagning, pyssel, film, böcker mm.


Jaha, första dagen på en ny vecka. Skönt att det bara är 3 dagar med skola i alla fall. Dessutom börjar det ju närma sig sommarlov. Ska bli härligt att slippa alla prov!

Idag hade jag teoriprov på idrotten. Onödigt tycker jag... Visst, det är bra att lära sig om muskler, rörlighet, doping och första hjälpen, men på idrotten ska man väl ändå idrotta! Aja, lätt var det i alla fall, trots att man va tvungen att plugga på nästan 50 sidor i boken. Känner nästan att jag pluggade lite mer än vad jag behövde, de svåra, som man aldrig fick in i huvudet kom ändå inte med.

Imorn har vi idrottsdag, vi ska tydligen leka friluftsmänniskor och bygga vindskydd och laga mat på stormkök. Jag var nyss och köpte makkaroner och köttbullar på ICA för att ta med. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0