Tisdag

Idag var det som sagt fotboll mellan lärarna och niorna. Själv var jag såklart inte med eftersom jag suger på fotboll. xD På tjejsidan gick det riktigt bra för niorna, 2-0, och det var Emma och Matilda som stod för målen. Jag kände mig riktigt duktig som filmade Emmas mål, men efteråt visade det sig att jag bara filmat gruset. Hahaha...

För killarna gick det inte lika bra. Lärarna vann med 1-0. =(

I kväll blir det korvgrillning med hela klassen vid kråkan. Imorn kväll är det ju sommarlov, så nu är det den allra sista kvällen med denna klassen. Sorgligt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha minns filmen på gruset... men de va ju bra du filmade hela tiden på emma förutom några sekunder då hon gjorde mål... då filmade du ju såklart gruset. haha xD

2007-06-12 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0