Söndag

image56


Dagens outfit:
♥ Svart klänning, Ginatricot
♥ Guldband, sytt
♥ Guldarmband, H&M
♥ Svarta tofflor, lånade av mamma








Idag har jag också bara haft en skön slappardag. Solat lite, pluggat lite. Jag älska värmen, men ett tag var det nästan outhärdligt i solen.

Söndag är egentligen ypgadag för mig, men ikväll blir det nog ingen yoga. Jag är jätteförskyld och ska nog inte anstränga mig för mycket. Däremot tar jag nog en cykeltur, för det var länge sedan.


Ikväll blir det hemmagjord smoothie, om jag nu orkar. Mamma har nämligen köpt en bok som heter Pressat och den innehåller en massa recept på härliga smoothies. Jag har fallit för en med tranbärssaft, hallon och vaniljyoghurt. Den såg otroligt god ut på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0