Snart är det sommarlov!

image65Jag kan knappt fatta det, men på onsdag slutar jag nian. Då har jag äntligen gått klart grundskolan!

Det är riktigt härligt i skolan nu faktiskt, inga läxor, inga prov och inga riktiga lektioner. Idag badade vi på idrotten, fikade vi på spanskan och pratade bara lite betyg på SO:n (jag har höjt mig till mvg i alla 4 =D) och sedan var det talangjakt i gympasalen (som kändes som en bastu).

Imorn har vi vår allra sista lektion, fördjupning på morgonen. Eftersom jag har matte får vi säker spela plump eller något sådant. Sedan är det städning av skåp och fotbollsmatch mellan lärare och niorna.

På onsdag är det som sagt skolavslutning. Vi börjar vid tio och innan dess ska Hanna, Alex och jag plocka lite blommor för dekoration i klassrummet. Dessutom har jag fått VIP-inbjudan på MQ-rean mellan 8-10. Skulle gärna vilja gå om jag hinner och orkar ta mig upp från sängen, annars får jag väl vänta till fredag. Efter avslutningen blir det picnic på Djurgården.

image64

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har tjejen! :) Kolla gärna in vad jag har till salu i min :)

2007-06-11 @ 18:30:05
URL: http://emmsanslillablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0