Skolavslutning

image72Äntligen har jag slutat skolan, men usch så sorgligt det var. Tänk att jag aldrig kommer att gå i samma klass eller samma skola igen.

Dagen började med att Hanna och jag plockade lite blommor för att dekorera med i klassrummet. Sedan var det dags för lite uppträdanden och sådant på skolgården. Jag och några kompisar roade oss med att ta bilder på allt och alla.

Någon gång efter 11 gick alla upp i klassrummen. Många hade bakat, så det fanns hur mycket kakor och tårtor som helst. Vår mentor Carina höll ett tal som fick de flesta att bli lite tårögda och även vår gamla mentor (som blev utbränd för ett år sedan) var där. Självklart fick vi våra betyg också, och jag blev fakiskt jättenöjd.

När det hela var klart var det många som började storböla.

Efteråt åkte Alexandra, Emma, Hanna, Malin, Johanna, Martina, Anna och jag in till djurgården för att picnica. Vi hittade en mysig liten äng, om man bortser från att den var full av fågelskit. Men nästan hela tiden var vi tvugna att jaga iväg alla gäss eftersom Emma har fågelfobi. xD

Some pictures: (totalt tog jag över 350)

   

1. Anna, Alexandra, Hanna, Emma, jag, Johanna, Malin och Martina
2. Vi igen, plus en skymt av Malins väska
3. De fruktade gässen
4. En and vi kallade Bobbie och ännu en gång Malins väska (som verkar tycka om att vara med på bild)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Du såg supersöt ut!
:)

2007-06-16 @ 13:07:25
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0