Helgen

Det har visst inte blivit något bloggande på ett tag nu. Jag får väl skylla på det fina vädret. ;)

I fredags sov jag hos en kompis. Vi hade jättekul. Vid tio skulle vi laga lite middag, det blev kasslerwok. Den blev väl helt okej antar jag, om man bortser från att den såg ut som slajm, nudlarna var helt överkokta och den var alldeles för kryddstark. Haha... Vi tänkte sova ute på studsmattan under bar himmel, men ångrade oss i sista stund. Och tur var väl det, för att vakna vid fyra på morgonen på grund av att solen lyser rakt i ansiket hade inte varit så mysigt.

Igår, lördag, hade jag bara en mysig hemmakväll. Päronen var på 50-årsfest i Jönköping så jag slapp dem. :) Det blev lite tacos, men mamma hade glömt att köpa gräddfil (och jag orkade inte göra det själv) så det blev riktigt torrt och tråkigt. Till efterrätt blev det smoothie, kolakakor och jordgubbar. Dessutom kollade jag på The Day After Tomorrow (jag <3 katastroffilmer).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0