Gårdagen

image59
Gårdagsens outfit:
♥ Mönstrad klänning, Ginatricot
♥ Leggins, Ginatricot
♥ Ballerinas, Scorett
♥ Klocka, Ur & Penn

Igår hade vi en ganska lugn skoldag, alla betygen sattes ju i måndag, så det fanns inte så mycket att göra. På NO:n blev det "hänga gubben" och lite prat om avgångströjor och på matten körde jag "Plump" (den med tärningar" med Anna och Alex. Jag brukar alltid vinna, men igår hade jag en sån otur att jag blev totalplumpad redan i början. xD Skoldagen slutade med en mycket lång (2 timmar) tekniklektion, med bara redovisningar. Vi satt i datasalen och det dröjde inte länge innan det blev olidligt varmt pga alla datorer.

På kvällen var hela klassen bjudna hem till vår lärare. Det kanske låter konstigt att bli bjuden hem till läraren, men vår mentor har verkligen varait supersnäll mot oss. Förra terminen bjöd hon oss till och med på middag på Hardrock Café! Och om inte så många hade kommit försent så mycket den här terminen hade hon bjudit på weekendresa till London! =o

Det var iaf jättetrevlig hemma hos henne. Vi bjöds på hemmagrillade hamburgare (med riktigt hamburgarost) och chokladtårta med jordgubbar och glass. Riktigt mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0