Kalles Kaviar kryddat med Spice Girls

Igår va det kalas för lilla mig. Om 8 dagar fyller jag nämlige 16! Hanna, Martina, Malin och Johanna var här.

Det serverades grillspett med potatisklyftor och till efterrätt glass och frukt. Sedan drog vi ner till källaren där vi hittade en stor låda med utklädningskläder, mest farmors gamla plagg. De tillsammans med några av mina gamla skivor med Absolute Music och Spice Girls från slutet av 90-talet gjorde succé!

070715johannamartina 070715 malin

Senare på kvällen blev det mys och prat på studsmattan.

070715 martinahannamalin

Tack <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är jag som ska tacka! Det var sjukt kul hos dej, haha speciellt när vi dansade med alla maskeradkläder, hehe oförglömlig kväll! :) Ses<3

2007-07-16 @ 21:00:16
URL: http://tinisfilosofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0