Dagens

dg070721Dagens outfit:
♥ Kattmönstrad top med ficka, H&M
♥ Jeans omgjorda till shorts, Gul & Blå
♥ Tygballerinas, Scorett


Ganska länge sedan jag bloggade, ber om ursäkt för det. Och självklart har det hänt en del sedan sist. Jag har bland annat tagit mitt första dopp för i år, pappa och jag var nämligen ute med båten en dag. Ca 20 grader i vattnet var det, ganska lagom.

Igår åkte jag och föräldrarna ner till sommarstugan i Skåne igen. Här ska vi vara i tre veckor nu. Jag hoppas verkligen att vi får lite mer värme nu, jag vill ju åka till stranden!

Jag villockså meddela att jag ska köra en vegvecka, inget kött på en vecka. Började i torsdags och än så länge går det bra. För ungefr tv år sedan provade jag också att vara vegetarian, fast i två veckor. Det resulterade i att jag blev med morgonpigg och fick finare hy. Självklart hoppas jag på samma resultat i år.

Veckans måltider är så länge:
TORSDAG     Lunch: Sallad med bönor   Middag: Risotto med quornfärs
FREDAG       Lunch: Veghamburgare   Middag: Fajitasallad
LÖRDAG      Lunch: Grönsaks- och linssoppa med ostgratinerade scones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0