Dagens fynd

Idag har jag varit på den årliga loppmarknaden här i Ingelstorp. Jag var tvungen att gå upp mycket tidigt för att hinna kolla in alla prylar innan försäljningen startade kl. nio. Mycket jobbigt nu när jag bivit bortskämd med långa sovmorgonar.

Som vanligt fanns det en hel del skräp på loppmarknaden, skabbiga möbler, trasiga elektronikapparater och mögeldoftande kläder, men ibland hittar man små guldkorn. Dagens fynd blev ett svart lackskärp som jag fick för endast fem kronor!

lackskärp

Lite smutsigt var det, men efter lite rengöring med diskmedel blev det nästan som nytt. Dock luktar det lite skumt... kanske kan spraya ner det i parfym. Haha. Det ända problemet är väl egentligen storleken. Nästan två varv runt midjan. xD Jag får väl kapa det.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket härligt skärp, det är underbart när man kan hitta små unika saker sådär på loppisar !

2007-08-01 @ 19:23:19
URL: http://styleyourlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0