Resultat av gårdagens shopping

Som sagt var ja i Malmö igår. Tog den vanliga turen på gågatan och upp emot Gustaf Adolfs torg. Var inne på Monki för första gången och där fanns mycket snyggt, men ack så mycket folk i den lilla trånga butiken! Så på grund av lite klaustrofobikänsla blev det bara ett kort besök, utan att få med mig något.

Istället tog jag mig in på H&M vid Gustaf Adolfs torg. Vad mycket fina höstkläder de har fått in! Dock var det inte höstkläder jag fick med mig hem utan en turkosgrön tee och en svart magtröja från Divided.

shopping070803_tees shopping070803_ansikte

Mina sista köp var på The Body Shop. Fick ju ett presentkort till den affären när jag fyllde år. Jag köpte ansiktstvätt och ansiktsvatten från Seaweedkollektionen som tydligen skulle vara bra för min blandhy. Någon sorts ansiktsborste tog jag också. För de 90 kr som var över kunde jag inte riktigt bestämma mig för vad jag skulle köpa, så mamma lånade dem för en doft. Som vanligt fick man med lite gratisprover, White Musk doftprov (för både dam och herr) och Tea Tree Oil blemish fade night lotion. Tackar för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0