Middag i Vaxholm

Oj, det har gått över en vecka sedan jag skrev sist... Om ni undrar vad jag gjort så har jag njutit av den sista veckan av sommarlovet, tagit igen lite med kompisarna efter all tid i Skåne och bara slappat. Imorn börjar allvaret. Dags att börja gymnasiet. Ny skola, ny klass, bara tanken gör mig nervös. Jag känner ingen! Ska börja på natur på Åva här i Täby.

I fredag var jag med tjejkompisarna i Vaxholm. Det blev en jättegod middag på Kabyssen, promenad i byn och slutligen lite prat på bryggan. Supermysigt!

   
  
   

Kommentarer
Postat av: Martina

I rwally wish i could had been there with u girls...
:/ <3love

2007-09-08 @ 16:48:21
URL: http://tinisfilosofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0