Dagens

dg070806Dagens outfit:
♥ Klänning, Ginatricot
♥ Väska, Asos
♥ Flipflop, Accessorize
♥ Brillor, H&M

Åh vad jag är glad för att värmen äntligen har kommit! Den har gjort att jag kunnat spendera de senaste dagarna på stranden. Och flera timmar utav sol har gjort att jag faktiskt har blivit BRUN! Jag blir aldrig brun om jag inte åker utomlands, men iår har gudarna varit med mig. Hahaha. Dessutom har jag badat i havet för första gången iår. Det var väl sisådär 17-18 grader i vattnet, så gudomligt varmt var det väl inte, men härligt svalkande.

Idag blir det dock vila från stranden, min hy måste få återhämta sig lite.

Igårkväll hade jag ett par oerhört irriterande myggor i mitt rum. Jag förstod inte hur de kommit in eftersom det ända fönster som var öppet var igensatt med myggnät. Så fort jag släckte lampan kom de och började surra i örat. Det blev myggjakt,  för att sova med surrande myggor är något som jag verkligen inte klarar av. Två av dem fick jag ganska snabbt, men sen var det en envis kvar. Efter en och en halv timme av hopplöst försök att få död på myggan gav jag motvilligt up, tog mitt pick och pack och la mig för att sova i hallen.

Klockan 6 på morgonen vaknar jag dock av att min katt Kisse står i barnsängen bredvid och kastar kuddar rakt i ansiktet på mig. Sedan tror hon att jag vill kela med henne. Lite udda sätt att dra till sig gos på måste jag säga. Som tur var gav hon sig efter ett tag och jag fick en 3-timmars skönhetssömn, relativt ostört.

Kommentarer
Postat av: lina

Gud vilken fin klänning:)

2007-08-20 @ 18:52:09
URL: http://rosalamm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0